Job 1 van 4


Report this listing

Solliciteren



Customer Service Medewerker


Functie

Wie zijn wij?

Nicolas De Bruyn Business Academy is een sterk groeiende onderneming. De missie van de Nicolas De Bruyn Business Academy is om voor elke ondernemer meer winst en omzet te genereren met op het einde een gelukkigere levensstijl. Zo creëren wij een buitengewoon resultaat op vlak van leiderschap en begeleiden elke ondernemer naar een meetbaar eindresultaat. Bij Nicolas De Bruyn Business Academy is elke ondernemer verzekerd van de beste begeleiding en de persoonlijke aandacht die nodig is om zijn/haar doelstellingen te behalen.

Om onze verdere groei te ondersteunen zijn wij op zoek naar een custiomer service medewerker :

Taken en verantwoordelijkheden:

Als Customer Service Medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je zorgt voor een uitstekende service en bent in staat om vragen en problemen op een efficiënte en klantvriendelijke manier op te lossen. Deze functie vereist uitstekende communicatieve vaardigheden en een proactieve houding om een positieve klantervaring te waarborgen.

  • Beantwoorden van inkomende telefoongesprekken, e-mails en chatberichten van klanten
  • Verstrekken van informatie over producten, diensten en bestellingen
  • Registreren en opvolgen van klachten, vragen en verzoeken
  • Onderhouden van klantgegevens in het systeem
  • Samenwerken met andere afdelingen om klantvragen op te lossen
  • Proactief identificeren van mogelijkheden voor serviceverbeteringen

Kwalificaties en vaardigheden:

  • Ervaring in een klantgerichte functie is een pré
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels
  • Probleemoplossend vermogen en stressbestendigheid
  • Servicegerichte instelling en empathisch vermogen
  • Goede kennis van MS Office (Word, Excel)
  • Absolute must: perfect Nederlandstalig
  • Mis je één van de bovenstaande kwalificaties, dan wordt de wil om dit op korte termijn te leren ook in rekening gebracht.

Wij bieden:

  • Een dynamische werkomgeving binnen een groeiende en innovatieve opleidingsinstelling
  • Mogelijkheden voor persoonlijke groei en ontwikkeling
  • Een competitief salaris en extralegale voordelen
  • Snelle indiensttreding mogelijk

Als je geïnteresseerd bent in deze functie van customer service medewerker bij Nicolas De Bruyn Academy, stuur dan je cv en motivatiebrief naar thebestjob@ndba.be. We kijken ernaar uit om van je te horen!

Jouw profiel

Kwalificaties en vaardigheden:

  • Ervaring in een klantgerichte functie is een pré
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels
  • Probleemoplossend vermogen en stressbestendigheid
  • Servicegerichte instelling en empathisch vermogen
  • Goede kennis van MS Office (Word, Excel)
  • Absolute must: perfect Nederlandstalig
  • Mis je één van de bovenstaande kwalificaties, dan wordt de wil om dit op korte termijn te leren ook in rekening gebracht.

Aanbod

Wij bieden:

  • Een dynamische werkomgeving binnen een groeiende en innovatieve opleidingsinstelling
  • Mogelijkheden voor persoonlijke groei en ontwikkeling
  • Een competitief salaris en extralegale voordelen
  • Snelle indiensttreding mogelijk

Solliciteren

Benjamin De Ceuleneer
0483266260
thebestjob@ndba.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht